Financiën

Beschrijving

Financiën

De afdeling financiën speelt een cruciale rol in het beheer van de geldstromen binnen een onderneming.

Ze zijn verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van budgetten, het bijhouden van financiële administratie, en het opstellen van financiële rapporten. Daarnaast zorgen ze voor de verwerking van betalingen en facturen, en houden ze toezicht op de cashflow. De afdeling financiën analyseert ook financiële gegevens om strategische beslissingen te ondersteunen en zorgt ervoor dat de onderneming voldoet aan alle fiscale en wettelijke verplichtingen.

De expertise financiën omvat onderstaande onderdelen:

  • Samenwerking Raad van Bestuur
  • Banking / Rapportering
  • Waardebepaling
  • Financiële analyse
  • Balansanalyse
  • Budgettering
  • Kostprijsanalyse
  • Financiering en investering
  • Cashflow -planning
  • Facturatie
  • Aanbestedingen
  • Due Diligence
  • Administratief recht